0
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

  • Gratis verzending van alle trampolines
  • Beste merken voor u geselecteerd
  • Focus op veiligheid

Bestel- en retourinformatie

BTW

Alle prijzen die worden vertoond zijn inclusief BTW (21%).

Het bestelproces

Een trampoline bestellen bij Jouwtrampoline.nl is heel eenvoudig. U zoekt de trampoline op die u wenst. Vervolgens selecteert u de maat die u wenst. Hierna klikt u op de knop ‘in winkelwagen’.  Hierdoor komt u automatisch in uw winkelwagen terecht. Wilt u verder winkelen? Geen probleem. U klikt dan eenvoudig op de knop ‘doorgaan met winkelen’.  Wilt u afrekenen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.

Afrekenen

We vragen u om het adres in te vullen waar de trampoline naartoe moet worden verzonden. Graag vragen wij u ook om het telefoonnummer in te vullen, zodat de transporteur met u telefonisch contact kan opnemen. Vervolgens kiest u de wijze van betalen. 

Controleer uw bestelling nogmaals goed. Mochten er nog bepaalde opmerkingen zijn die u kwijt wilt, kunt u deze hier typen. Vervolgens kunt u na het accepteren van de algemene voorwaarden uw bestelling plaatsen en afrekenen. Vervolgens krijgt u een bevestigingsmail met daarin de overzicht van uw bestelling.

Levertijden

Wanneer u voor 18.00 uur een trampoline besteld, wordt hij de volgende dag verzonden. Vervolgens zal de transporteur telefonisch met u contact opnemen wanneer de trampoline op welke dag bij u geleverd kan worden. Na duidelijk te hebben gecommuniceerd met u over de afleverdatum en tijdstip, zal de trampoline bij u bezorgd worden. 

Gratis verzending

Wanneer u een trampoline bij ons besteld betaald u hier géén verzendkosten over. De prijs die bij het product staat, is ook de prijs die u uiteindelijk betaald. Zo komt u niet voor verrassingen te staan later in het bestelproces. Alle overige producten rekenen wij €15 verzendkosten.

Hulp nodig bij bestellen?

Heeft u hulp nodig bij het bestellen van een trampoline? Neem dan telefonisch contact met ons op (0416-530289), of stuur ons een e-mail. Wij helpen u graag verder.

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening? Laat dit dan per mail aan info@jouwtrampoline.nl weten. Zodra uw e-mail in goede orde is ontvangen een bevestiging per mail. U krijgt binnen 14 dagen een reactie op uw klacht. Graag in uw mail de volgende gegevens benoemen: Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer.

Herroepingsrecht bij levering van producten

De bedenktijd bij online aankopen:
1. Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens u.
2.Tijdens deze termijn zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Jouwtrampoline.nl retourneren, conform de door Jouwtrampoline.nl verstrekte redelijke en duidelijke instructies.  

Kosten in geval van herroeping 
1. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening.
2. Indien u een bedrag betaald heeft, zal Jouwtrampoline.nl dit bedrag zo spoedig mogelijk, binnen 14 kalenderdagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Gebruik maken van een herroeping (14 dagen), 

u kunt dit via een email aanvragen met een korte omschrijving en uw klant gegevens.

Hieervoor kunt u ook het Europese modelformulier voor herroeping gebruiken: Klik hier om deze te downloaden  
Stuur dit ingevulde formulier per email of post.